Kjøpsbetingelser
Uavhentetede pakker fra postkontor
Å returnere varer ved å krysse av for «nektet mottatt» uten at man betaler returfrakt er ikke tillatt. Om dette skjer vil pakken betraktes som uavhentet og du belastes et returgebyr på 300 kr.
Det er derfor viktig at du henter ut pakken selv om du angrer kjøpet, og deretter returnerer som beskrevet i Retur av vare – Angrerett.
Ved uavhentet pakke på utleveringssted vil du bli fakturert 300 kr som dekker frakt/returfrakt i tillegg til omkostninger. Vær obs på at hvis pakken inneholder ferskvarer eller ødelagte varer kan du bli fakturert for disse i tillegg.
Mangel eller feil ved leveranse eller vare
Send oss en e-post til post@okoland.no. Husk å gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer og varenummer på varen. Vi svarer deg så fort som mulig etter at vi har funnet ut hva som har skjedd eller har fått rettet opp feilen. Dersom du har fått feil vare, eller det mangler en vare i pakken, refunderer vi beløpet.
Andre reklamasjoner
Skulle en vare etter en tid ikke ha den kvalitet som forventes så ønsker vi at du kontakter oss på post@okoland.no. For raskest behandling av din reklamasjon bør e-posten inneholde kundenummer, ordrenummer, batchnummer, best-før dato og varenummer.
Vår kundeservice vil behandle alle reklamasjoner etter forbrukerkjøpsloven. Kundeservice kan også be deg som kunde returnere det dårlige/feile produktet til oss (for vår kostnad selvsagt). Alle returer skal skje på rimeligste måte, i praksis vil dette si via et av PostNord mange utleveringssted (Post i Butikk).